SMART


Школа SMART 

   SMART — мнемонічна абревіатура, компоненти якої є критеріями постановки завдань. Утворена зі слів англ. specific, measurable, attainable, relevant, time-bound — конкретна, вимірювана, досяжна, доцільна, обмежена в часі. Вважається, що відповідність завдань наведеним критеріям значно збільшує ймовірність їх виконання та досягнення загальної мети.

   Наше завдання:

управління шкільним проектом

"Фітокартина в кабінеті інформатики",

розвиток STEM-освіти в школі. 

 

Конкретність

Першим критерієм є необхідність мати конкретну, специфічну мету замість абстрактної. Це значить, що ціль має бути зрозумілою і однозначною. Для того, щоб мета стала специфічною, має бути означене що точно очікується, чому це важливо, кого це стосується, де це буде відбуватися і які атрибути є важливими.

 

Специфічна мета зазвичай має відповідати на п'ять питань:

Що саме я хочу зробити, чого досягти?

Наша мета створити фітокартину з квітів, так званих "кисневих бомб"

Навіщо, з якої причини, для яких майбутніх вигод і переваг я це робитиму?

Фітокартина дослідна , з автополивом від Arduino

Хто ще буде задіяний, кого ще це стосується?

Задіяні: вчитель, батьки, учні початкових класів

Де, в якому місці відбуватиметься виконання завдання?

Фітокартина в кабінеті інформатики №21, ЧЗШ №1

Які є вимоги та обмеження?

Дотримання ТБ при роботі з електроприладами, коко-ґрунт для посадки рослин...

 

Вимірюваність

Другий критерій наголошує на необхідність мати вимірювані показники для визначення прогресу досягнення мети. Ідея в тому, що якщо прогрес у досягненні мети не можна виміряти, то неможливо знати, чи є рух в напрямку успішного завершення.

 

Вимірювана мета зазвичай відповідає на такі питання, як:

Скільки вже зроблено?

Зроблена фітокартина: конструкція, система автополиву, посаджені рослини, освітлення фітолампою

Як можна дізнатися, чи завдання виконано?

Про виконання завдання можна дізнатися тут

 

 Досяжність

Третій критерій наголошує на важливості реалістичності мети. Коли ви створюєте мету, ви маєте зважити на наявність необхідних ресурсів, часу, грошей, компетенцій.

 

Досяжна мета зазвичай відповідає на питання:

Як може бути досягнуто мети?

Опрацювали Інтернет-ресурси  для роботи над проектом, зібрали гроші на платформі GoFundEd 

Які кроки потрібно для цього зробити?

Зробили конструкцію, запрограмували полив,посадили рослини

Скільки знадобиться ресурсів, часу, грошей, експертних знань

 Для підготовчих робіт витратили близько року, використали різні ресурси, вартість проекту  близько 4500грн.

 

Доцільність

Четвертий критерій наголошує на необхідності вибору цілей, які є важливими для загальної мети.Доцільні завдання мають відповідати певній загальній меті, мотивувати людину, команду  і вести вперед.

 

Доцільні завдання зазвичай відповідають на такі питання:

Чи воно варто того?

Застосувавши методику STEM, вчитель навчає учнів комплексно; діти вчаться працювати в команді, практично застосовувати набуті знання в житті.

Чи слушним є час?

Проект довготривалий

Чи відповідає це іншим потребам?

Проект відповідає потребам Нової української школи

Чи завдання поставлено правильному виконавцю/команді?

Завдання посильні для творчого сучасного вчителя та учнів початкових класів

Чи результат виконання завдання є застосовним у поточному, соціо- економіко- технічному середовищі?

Фітокартина працює в кабінеті інформатики, мікроклімат в кабінеті мають можливість спостерігати онлайн користувачі Інтернету без обмежень

 

Обмеженість в часі

П'ятий критерій наголошує на важливості задання кінцевої дати виконання. Наявність кінцевої дати допомагає cфокусувати зусилля на досягненні мети у визначений строк чи раніше. Цей критерій призначений для запобігання кризи та панічного надолужування втраченого часу.

 

Обмежена в часі мета зазвичай відповідає на наступні питання:

 

Коли?

Підготовчі роботи тривали близько року, проект зроблений до початку навчального року та діє другий рік

Чого можна досягти за півроку?

Так

Чого можна досягти за місяць?

Ні

Чого можна досягти за сьогодні?

Ні

 

Школа SMART - Шкільний STEM-проект"Фітокартина в кабінеті інформатики"





Червоноградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Львівської області  

в результаті конкурсного відбору

стала учасником  всеукраїнського  проекту

""ШКОЛА SMART"– Arduino&RaspberryPi", участь в якому приймають 8 шкіл,

які першими в Україні будуть впроваджувати даний проект.




Тенетюх Наталія

Стасишин Олена

Мизюк Олександра

Коник Микола

Маліков Карім



Сьогоднішній день 25 травня 2016 року розпочався з гарних новин.

Проект "Школа SMART: Arduino & Raspberry Pi"  СТАВ УСПІШНИМ !

 Дякуємо  всім благодійникам і команді GoFundEd

за підтримку нашого проекту!

 



24. 06. 2016 року доброчинець з Києва Юрій Духнич

подарував для шкільного проекту МУЛЬТИМЕТР та КНИГУ

Тоні Вагнера "Створення інноваторів.

Як виховувати молодь, яка змінить світ".

Велике СПАСИБІ за добрі вчинки!!!  

Тож продовжую  створювати ІННОВАТОРІВ у школі! 



#ШколаSMART

Робота над проектом "Фітокартина в кабінеті інформатики" продовжується.

Вчора (09/12/2016) початківці мали можливість спостерігати вперше в житті,

як таблетка коко-ґрунту "п'є" воду і

при тому збільшується втричі.

Молодші школярі з цікавістю розглядали кореневі системи різних кімнатних квітів, підстригали довгі корінці, підбирали горшки для кожної рослини і нарешті "поселяли" їх жити кого на перший, кого на другий поверх.

А скільки втіхи було від робота-поливальника на Arduino, який "напоїв" рослини.

Квіти приживаються на новому місці, а щоб їм було легше пізнати одна одну та рости, фітолампа їх освічує... А ось і мої гарні діти-квіти завдяки кому і для кого триває ця робота!



В засобах масової інформації про проект